Nikah Memurun Eski Sevgilin Olursa

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Nikah Memurun Eski Sevgilin Olursa

Mesaj  Admin Bir Çarş. Mart 05, 2008 12:36 pm

memur: şimdi gelin ve damadı yerlerine alalım ( isimleri okur)
gelin : aaaaa necati nasıl yaaaaaa
memur: ben demiştim sana gün gelir devran döner diye
gelin: necati ama amaa
memur: bu nikah belediyenin bana verdiği yetkiyle biraz zor kıyılır
gelin: pale


memure: merhaba damat bey
damat: merhaba memure hanım
memure: benden sonra kaç kişinin canını yaktın gül gibi kızın da başını mı yakıcan
damat: memure hanım
memure: yaaaa cenk efendi nasılmış böyle iyi mi
damat :hönk



gelin : aaaaaaaaa sertaç ne işin var senin masada
memur: nikah masasınaaaaaaaaaaaaa oturdun işteeeeeeeeeeeeeeee ............
gelin: ayrılırken ben seni hala seviyordum sertaç
memur: artık çok geç tülin
gelin: yok yaa geç sayılmaz aslında
memur : ciddi misin
gelin : kıy şu nikahı ne sevmesi be ben seni hiç sevmedim ki
memur : unut kızım sen evliliği ben memur olduğum sürece mümkün değil vermem seni kimselere

- Razz A ah, Bestami? Nasılsın görüşmeyeli?
+ Mad Bestami ya, adi karı, göreceksin sen
* Cool Arkadaşım ayıp olmuyo mu?
-Sus len, zibidi, bu karıyla evlenme lan, bu karı piskopat
+Bestami sus
*Düzgün konuşsana lan
-Bana bak, belediyenin verdiği yetkiyle döner kafayı bi çakarsam, görürsün ebegümecini. Ne bakıyonuz lan siz de dağılın


memur: çiftleri alalım...
+duvağımı kapatmak istiyorum selami
-neden melek?
+ ne bilim nikahtan önce görürsen uğursuzluk olur,
-saçmalama melek nikahtan önce yedim ben seni ne uğursuzluğu
+hmmm ne bilim
memur:meleeeek bu salakla mı evleniyosun?
+yok deneme yapıyodum

memur:ewt gelinle damat da geldi aha dududurrr o da ne yok artık huriyeee
gelin:anaaa mahmuttttt
damat:aşkım bu kim
gelin:bi dur ismail
memur:se se sen bu adamla mı evleniyosun
gelin:beğenemedin mi
memur:burda gül gibi ben duruken
damat:aşkım bu kim
gelin:bi dur yaaa ! mahmutt kıy şu nikahıda bitsin bu işkence hadeee
damat:kıyma lan memur ben sorularıma cvp vermeyen karı istemem
memur:aferin ismail kardeş bak doğru yolu buldun
gelin:amaaa ismaillll

Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 5158
Kayıt tarihi : 27/01/08

Kullanıcı profilini gör http://zeka.onlinegoo.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz